SU BORCU OLAN VATANDAŞ PANDEMİ SÜRECİNDE SUSUZ KALDI....

SU BORCU OLAN VATANDAŞ PANDEMİ SÜRECİNDE SUSUZ KALDI....

  Erzurum  Büyükşehir Belediyesi`ne bağlı ESKİ ekipleri borç nedeniyle kesme işlemi yaptıkları abonelerin suyunu, kestiler. Pandemi sürecinde sularının kesilmesinin doğru bir yaklaşım olmadığını belirten vatandaşlar Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen`in sorunlarına çözüm üretmesini istediler. Normalleşme sürecinden önce  Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından 81 ile gönderilen genelgede içme suyu temini ve dağıtım hizmetlerini yürüten belediyeler ve bağlı kuruluşlarının bu hizmetlerini kesintisiz devam ettirmesi istenerek, "Abonelik sözleşmesinden kaynaklanan su alacaklarının mevcudiyeti dahil, çeşitli sebeplerle su kesintisine gidilmemesi gerekmektedir" denilmişti. Söz konusu  uygulamanın yeniden hayata geçirilmesini isteyen vatandaşlar Kentvizyon Haber`e yaptıkları açıklamada mağduriyetlerinin giderilmesini istedi. Pandemi sürecinde ekonominin olumsuz etkilendiğini belirten  vatandaşlar, işsizlik sorununun arttığına fatura ödeme konusunda sıkıntılar yaşadıklarını dile getirdiler. Korona virüsten dolayı  hijyen koşullarına dikkate edilmesi gerektiğini belirten ve Hilalkent`te ikamet ettiğini belirten vatandaş şunları söyledi: ``ESKİ ekiplerinin bu tutumuna anlam veremiyoruz. Pandemi sürecinde hijyen çok önemli  yapılan bu uygulamayı  doğru bulmuyoruz. Birçok arkadaşımız bu süreçte işsiz kaldı, yerel yönetimler halka destek vermesi gerekirken vatandaşı mağdur ediyor. Borçlarımıza öteleme ve kolaylık sağlanmalı. Hijyen koşullarının ihmal edilmesi halk sağlığını olumsuz etkiler. Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Sekmen`den bu konuda destek  bekliyoruz``